Che ricetta volete?

Per tutti i gusti

Discussioni generali riguardanti il mondo della cucina. Richieste, consigli, etica, mangiare sano, vini e bevande, etc.

Moderatore: stefiza

Che ricetta volete?

Messaggioda Royalsapphire » 16/04/2014, 14:33



stefiza ha scritto:
Royalsapphire ha scritto:Hey Stefy a me interesserebbe la ricetta pasta e fagioli :D
Dovresti dirmi anche come si preparano i fagioli xD :cute:

Per quanto rigarda i fagioli sono una cuoca provetta.
Pronta???

Allora......
Prendi una scatola di fagioli borlotti.....
Prendi un apriscatole.
Apri la scatola.
Fatto!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Seeeeeee XD
  • 0

:tao: :rose: :mask: :luce: :home1:
Avatar utente
Royalsapphire
Admin
 
Stato:
Messaggi: 13254
Iscritto il: 12/11/2012, 18:07
Località: Svizzera - Italia
Occupazione: Farmacista e Counselor
Citazione: "Sii il cambiamento che vuoi vedere nel mondo" (Gandhi)
Genere: Femminile

Che ricetta volete?

Messaggioda stefiza » 17/04/2014, 11:42



Royalsapphire ha scritto:
stefiza ha scritto:
Royalsapphire ha scritto:Hey Stefy a me interesserebbe la ricetta pasta e fagioli :D
Dovresti dirmi anche come si preparano i fagioli xD :cute:

Per quanto rigarda i fagioli sono una cuoca provetta.
Pronta???

Allora......
Prendi una scatola di fagioli borlotti.....
Prendi un apriscatole.
Apri la scatola.
Fatto!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Seeeeeee XD

Giuro!
mi avete idealizzato...ma la maggior parte delle mie cene sono a base di bastoncini findus...tipo ieri sera
:lol: :lol: :lol: :lol:
  • 1

Se non riesci ad uscire dal tunnel, arredalo!
Tutte le mie ricette qui: http://www.cuginettesulgateau.it/
Avatar utente
stefiza
Moderatore
 
Stato:
Messaggi: 752
Iscritto il: 17/09/2013, 9:54
Località: roma
Genere: Femminile

Che ricetta volete?

Messaggioda mia2011 » 05/01/2015, 7:40



Ricetta pasta e fagioli..

Perfetta!
  • 1

mia2011
Amico level one
 
Stato:
Messaggi: 47
Iscritto il: 28/12/2014, 5:21
Località: dreamland
Genere: Femminile

Che ricetta volete?

Messaggioda Richetto » 05/01/2015, 9:19



L’ARTE DE METER SU’ EL GATO
Voialtri giovani non conossì il signifato de la parola fame ‘desso ndè magnare da mecdonal….ghe xè i tramezzini el fasfud….quando che mi avevo la vostra età e la fame bateva non ghe gera santi! Bisognava indistriarse….e tuto quelo de commestibile che capitava a tiro….. finiva in tecia. Dimostrassione la riceta che segue, e…..
“NON STE’ FARE I MONE”…..el xè solo un esempio.
Noaltri Vicentini semo ciamà “magnagati”, ma la stragrande majoransa, sopratuto voialtri giovani, no ga mai vudo el piasser de sajare sto “felino tanto gustoso.
Se sa che d’inverno el zè pi’ grasso ch’in tutte le altre stajon de l’ano, e se dise che questo sia el momento pi propissio par meterlo in tecia.
Serta zente la dise ch’el ghe fa stomaco, e serta altra, che no la sa cossa fare tuto el tempo, che zè da barbari magnare ste creature.
In efeti le ze bestie pitosto birbe; tuti i dise che i ciapa i sorzi, gnente vero: sti lazaroni i ronfa di e note e con te giri l’ocio zè zà spario el polastro curà e pronto da meter in tecia.
Sensa parlare dei pori oseleti e dee risardole che i brincà in primavera e d’istà, tute pore bestiole che magna bai e che ghe fa ben ala campagna.
I sorzi ormai no se preocupa pi’ dei gati nostrani, i pole nare in giro dove che i vole stasendo solo tenti ale machine che core in strada che zè l’unica roba che podaria coparli.
Ma tornemo al nostro “sogeto” che gavemo lassà pojeare on fiatin massa.
Se gavì deciso de farlo in tecia, ocore prima de tuto che serchè de vedare qualo ch’el zè quelo pi’ in carne, sperando de intivarghene uno che n’ol gà superà i do ani de età e che la so parona ve gabia fato un dispeto tempo indrio.
Na bona matina tolì su el sc-iopo e vè fora bonora, disendo in casa che ‘ndè a ciapre un bigolo di aria fina.
Mejo de tuto saria che avesse fato ‘na nevegada de quee che resta par tera quindase dì.
Apena ca lo ociè fè finta de non vedarlo, scondive de drio un canton, carcghè el sc-iopo e fè queo che gavì da fare.
Portevelo casa dentro ‘na sporta, par strada saudè tuti par no’ destar sospeti.
Na volta casa ndè in tel l’orto tachè el “sogeto” a un palo verzighe la panza tirè fora le buelè tenendo da parte el figà. Tajeghè la testa e deghea al can.
Scavè ‘na busa nea neve, metigheo dentro e po’ coversila de novo.
Metì in giassara el figà dentro ‘na scuela e po’ laveve ‘e man come Ponsio Pilato e po’ da l’osto a bèvarve un goto.
Al sabo confession e la domenega a messa a tore la Comunion !
Lassè el nostro soto ‘a neve par oto giorni, stasendo tenti che el sia ben coverto e el can sia sempre ligà ala cadena.
Dodase ora prima di meterlo in tecia, tiralo fora dala busa e dopo che l’è diventà tenero, pelélo, lavélo puito, lassàndolo po’ tacà a sgiossàrse.
Félo a tocheti e metili in te ‘na piana co ‘na siola, ‘na carota, ‘na gamba de seino, on spigo o do de ajo, el tuto trità,trèghe drento anche do foje de doraro qualche gran de pévare e quatro-cinque de denévre, on spisegon de droghe e quanto sale che basta.
Neghélo de vin bianco pitosto seco e metilo soto la moscarola in caneva a marinarse par tuta la note.
La matina drio scolè i tochi de carne dal vin, sughéli puito e féli rosolare in un antian co’n poco de ojo.
Co’ i gà ciapà colore cavèli via da l’onto e vodè fora quelo che zè restà, pestè fina na siòla, un pugneto de parsimolo e un spigo de ajo, po’ metì tuto in te l’antian co’ na s-cianta de buro e ojo zòntandoghe dele fojete de salvia e un rameto de rosmarin. Lassè sfritegare e po metì dentro i tòchi.
Dopo diese minuti butéghe insima quatro-sinque pomodori pelà o se no un poca de conserva.
Missiè col scudiero de legno, zontéghe un bicere de vin bianco e uno de rosso, metighe su el covercio e fè cusinare par un’ora e mesa, bagnando col brodo se se dovesse sugare massa.
Ala fine uniche el figà trità, metì tuto sol paito col so pocieto e portè el piato in tola co’ la polenta calda.
  • 1

"Carri armati nemici fatta irruzione a sud di ARIETE. Con ciò ARIETE accerchiata.
Trovasi 5 km nord-ovest Bir El-Abd. Carri ARIETE combattono."
Avatar utente
Richetto
Amico Top Level
 
Stato:
Messaggi: 3090
Iscritto il: 28/01/2013, 9:06
Località: pianura lombarda
Citazione: L'importante è essere, non apparire.
Genere: Maschile

Che ricetta volete?

Messaggioda Silvana Renata » 05/01/2015, 14:55



Vorrei una ricetta che mi permettesse di mangiare e non ingrassare!! :-(
Non ci provare, non esistono! Sono un'insulino resistente, probabilmente da tutta una vita. Tipica bambina sazia dopo due cucchiaiate di cibo. Mia madre impazziva, io ho imparato a correre in tondo attorno alla tavola. Purtroppo avevo molti amici ed a tutti piaceva cucinare, mangiare buone cose, bere buoni vini. ed io HO VINTO LA RESTINZA DELL'INSULINa!! Adesso ciccia 2 contro insulina 0.
Le tue ricette sono fantastiche
  • 1

Silvana Renata
Amico level one
 
Stato:
Messaggi: 33
Iscritto il: 29/12/2014, 14:31
Località: Friuli Venezia Giulia
Citazione: Sapersi liberare non è niente
il difficile è saper essere liberi.

André Gide
Genere: Femminile

Che ricetta volete?

Messaggioda Silvana Renata » 05/01/2015, 15:05



Richetto ha scritto:L’ARTE DE METER SU’ EL GATO
Voialtri giovani non conossì il signifato de la parola fame ‘desso ndè magnare da mecdonal….ghe xè i tramezzini el fasfud….quando che mi avevo la vostra età e la fame bateva non ghe gera santi! Bisognava indistriarse….e tuto quelo de commestibile che capitava a tiro….. finiva in tecia. Dimostrassione la riceta che segue, e…..
“NON STE’ FARE I MONE”…..el xè solo un esempio.
Noaltri Vicentini semo ciamà “magnagati”, ma la stragrande majoransa, sopratuto voialtri giovani, no ga mai vudo el piasser de sajare sto “felino tanto gustoso.
Se sa che d’inverno el zè pi’ grasso ch’in tutte le altre stajon de l’ano, e se dise che questo sia el momento pi propissio par meterlo in tecia.
Serta zente la dise ch’el ghe fa stomaco, e serta altra, che no la sa cossa fare tuto el tempo, che zè da barbari magnare ste creature.
In efeti le ze bestie pitosto birbe; tuti i dise che i ciapa i sorzi, gnente vero: sti lazaroni i ronfa di e note e con te giri l’ocio zè zà spario el polastro curà e pronto da meter in tecia.
Sensa parlare dei pori oseleti e dee risardole che i brincà in primavera e d’istà, tute pore bestiole che magna bai e che ghe fa ben ala campagna.
I sorzi ormai no se preocupa pi’ dei gati nostrani, i pole nare in giro dove che i vole stasendo solo tenti ale machine che core in strada che zè l’unica roba che podaria coparli.
Ma tornemo al nostro “sogeto” che gavemo lassà pojeare on fiatin massa.
Se gavì deciso de farlo in tecia, ocore prima de tuto che serchè de vedare qualo ch’el zè quelo pi’ in carne, sperando de intivarghene uno che n’ol gà superà i do ani de età e che la so parona ve gabia fato un dispeto tempo indrio.
Na bona matina tolì su el sc-iopo e vè fora bonora, disendo in casa che ‘ndè a ciapre un bigolo di aria fina.
Mejo de tuto saria che avesse fato ‘na nevegada de quee che resta par tera quindase dì.
Apena ca lo ociè fè finta de non vedarlo, scondive de drio un canton, carcghè el sc-iopo e fè queo che gavì da fare.
Portevelo casa dentro ‘na sporta, par strada saudè tuti par no’ destar sospeti.
Na volta casa ndè in tel l’orto tachè el “sogeto” a un palo verzighe la panza tirè fora le buelè tenendo da parte el figà. Tajeghè la testa e deghea al can.
Scavè ‘na busa nea neve, metigheo dentro e po’ coversila de novo.
Metì in giassara el figà dentro ‘na scuela e po’ laveve ‘e man come Ponsio Pilato e po’ da l’osto a bèvarve un goto.
Al sabo confession e la domenega a messa a tore la Comunion !
Lassè el nostro soto ‘a neve par oto giorni, stasendo tenti che el sia ben coverto e el can sia sempre ligà ala cadena.
Dodase ora prima di meterlo in tecia, tiralo fora dala busa e dopo che l’è diventà tenero, pelélo, lavélo puito, lassàndolo po’ tacà a sgiossàrse.
Félo a tocheti e metili in te ‘na piana co ‘na siola, ‘na carota, ‘na gamba de seino, on spigo o do de ajo, el tuto trità,trèghe drento anche do foje de doraro qualche gran de pévare e quatro-cinque de denévre, on spisegon de droghe e quanto sale che basta.
Neghélo de vin bianco pitosto seco e metilo soto la moscarola in caneva a marinarse par tuta la note.
La matina drio scolè i tochi de carne dal vin, sughéli puito e féli rosolare in un antian co’n poco de ojo.
Co’ i gà ciapà colore cavèli via da l’onto e vodè fora quelo che zè restà, pestè fina na siòla, un pugneto de parsimolo e un spigo de ajo, po’ metì tuto in te l’antian co’ na s-cianta de buro e ojo zòntandoghe dele fojete de salvia e un rameto de rosmarin. Lassè sfritegare e po metì dentro i tòchi.
Dopo diese minuti butéghe insima quatro-sinque pomodori pelà o se no un poca de conserva.
Missiè col scudiero de legno, zontéghe un bicere de vin bianco e uno de rosso, metighe su el covercio e fè cusinare par un’ora e mesa, bagnando col brodo se se dovesse sugare massa.
Ala fine uniche el figà trità, metì tuto sol paito col so pocieto e portè el piato in tola co’ la polenta calda.


Ciao Richeto, mi go un amico "arzan" che el me ga dito de metter i gati a bojr per una quarantina de minuti cavando la sciuma grisa con el cuciaron, dopo .....tuto come ti.
A proposito, tra i consigli pre degustazione, va a messa dopo gaver magnà bruschete con tanto ajo e oio, alla comunion ricordite de espirar ben disendo "hhhhamen" te vederà che el prete se ricorderà benissimo de ti. "Brava creatura quel Richetto" penseve che el jera a messa e el ga fato la comunion, se son sicuro? Ajo che son sicuro"! No pol esser stado lui a cior el suo gato, siora Maria. :cincin:
  • 0

Silvana Renata
Amico level one
 
Stato:
Messaggi: 33
Iscritto il: 29/12/2014, 14:31
Località: Friuli Venezia Giulia
Citazione: Sapersi liberare non è niente
il difficile è saper essere liberi.

André Gide
Genere: Femminile

Che ricetta volete?

Messaggioda Richetto » 05/01/2015, 18:06



Silvana Renata ha scritto: "Brava creatura quel Richetto" penseve che el jera a messa e el ga fato la comunion, se son sicuro? Ajo che son sicuro"! No pol esser stado lui a cior el suo gato, siora Maria. :cincin:


Ehm.. a scanso di qualsiasi equivoco :unsure: :
- non sono di Vicènsa
- adoro i mici (ne ho cinque)
- si fa solo per ridere... :angelsmile:
  • 2

"Carri armati nemici fatta irruzione a sud di ARIETE. Con ciò ARIETE accerchiata.
Trovasi 5 km nord-ovest Bir El-Abd. Carri ARIETE combattono."
Avatar utente
Richetto
Amico Top Level
 
Stato:
Messaggi: 3090
Iscritto il: 28/01/2013, 9:06
Località: pianura lombarda
Citazione: L'importante è essere, non apparire.
Genere: Maschile

Che ricetta volete?

Messaggioda Silvana Renata » 07/01/2015, 17:20



Richetto ha scritto:
Silvana Renata ha scritto: "Brava creatura quel Richetto" penseve che el jera a messa e el ga fato la comunion, se son sicuro? Ajo che son sicuro"! No pol esser stado lui a cior el suo gato, siora Maria. :cincin:


Ehm.. a scanso di qualsiasi equivoco :unsure: :
- non sono di Vicènsa
- adoro i mici (ne ho cinque)
- si fa solo per ridere... :angelsmile:


Non lo farei neppure io, ho commentato per ridere, quello che avevi postato ed a me era sembrato un simpatico scherzo.
  • 0

Silvana Renata
Amico level one
 
Stato:
Messaggi: 33
Iscritto il: 29/12/2014, 14:31
Località: Friuli Venezia Giulia
Citazione: Sapersi liberare non è niente
il difficile è saper essere liberi.

André Gide
Genere: Femminile

Che ricetta volete?

Messaggioda Richetto » 07/01/2015, 17:47



Silvana Renata ha scritto:Non lo farei neppure io, ho commentato per ridere, quello che avevi postato ed a me era sembrato un simpatico scherzo.

:hug:
  • 0

"Carri armati nemici fatta irruzione a sud di ARIETE. Con ciò ARIETE accerchiata.
Trovasi 5 km nord-ovest Bir El-Abd. Carri ARIETE combattono."
Avatar utente
Richetto
Amico Top Level
 
Stato:
Messaggi: 3090
Iscritto il: 28/01/2013, 9:06
Località: pianura lombarda
Citazione: L'importante è essere, non apparire.
Genere: Maschile

Che ricetta volete?

Messaggioda Naoki » 17/07/2015, 15:20



Una buona ricetta a base di pavone.

PS:Solo perché mi è entrato un in cortile e me lo voglio mangiare :)

PS2:Dico sul serio.
  • 2

Raduysya Nevesto Nenevestnaya.
Avatar utente
Naoki
Amico Top Level
 
Stato:
Messaggi: 1840
Iscritto il: 20/09/2013, 14:01
Citazione: Molti di quelli che vivono meritano la morte, e molti di quelli che muoiono meritano la vita. Tu sei in grado di valutare, Frodo? Non essere troppo ansioso di elargire morte e giudizi. Anche i più saggi non conoscono tutti gli esiti.
Genere: Maschile

PrecedenteProssimo

Torna a Chiacchiere in cucina

Chi c’è in linea in questo momento?

Visitano il forum: Nessuno e 3 ospiti

cron
Reputation System ©'